2. Nap: Hogyan találkoztunk először?
2022. július 02. írta: Nadalien

2. Nap: Hogyan találkoztunk először?

30 Nap Odaadás Lokiért

God of Mischief by Muirin007 on deviantArt

Valójában nehéz lenne megmondani, hogy pontosan mikor találkoztunk először, mert van egy olyan érzésem, hogy egészen kis korom óta várta azt, hogy ténylegesen felvegyem vele a kapcsolatot. Az első történetek is csak álombéli emlékként derengenek.

Biztos vagyok benne, hogy az északi mitológia egy mesésített változatában találkoztam Loki alakjával először. Hol és mikor, nem tudom pontosan, de a történet, amikor Thor menyasszonyi ruhába öltözik, hogy visszaszerezze a pörölyét, egészen koránról ismerősnek érződik.

Aztán persze tinédzserként ismét felkeltette az érdeklődésemet a mitológia és a történetek. Loki karaktere leginkább, mint a mindenki által félreértett hős. Már ekkor egészen ráéreztem, hogy a démonizálása egyáltalán nem takarja a valódi személyiségét és lényét. Aztán persze érkezett az első Thor film, ami ismét felé kezdett terelni, bár egy kicist más irányból.

De ténylegesen 2019 tavaszán találkoztam vele először. Biztos vagyok benne, hogy korábban is meglátogatott, és mint látszik, bőven küldte a jeleit ébren és álmaimban. Ebben az évben viszont már tényleges tarotoztam és úgy éreztem készen állok arra, hogy megszólíthassam. 


A kihívás eredeti (angol) verzióját itt találjátok meg: The Lefthander's Path blog

A bejegyzés trackback címe:

https://thelearningwitch.blog.hu/api/trackback/id/tr4017872779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása