25. Nap: Hogyan változott a kapcsolatom Lokival?
2022. július 27. írta: Nadalien

25. Nap: Hogyan változott a kapcsolatom Lokival?

30 Nap Odaadás Lokiért

Alig három éve, hogy Lokival aktívan dolgozom és áldozatot mutatok be neki, az utóbbi pár hónapban, kicsit hektikusabban, ami meg is látszik a kapcsolatunkon: nem annyira intenzív, mikor rendszeresebbek voltak az offeringek.

A kapcsolatunk azonban sokkal korábbról indult, mint ahogyan azt a 2. Napon már említettem. Sokáig inspirációt láttam benne vagy éppen menekülési utat a valóságból, és Loki nem tiltakozott. A legtöbb esetben azonban egy rejtélyként fogtam fel, amit meg kell fejtenem, és ez biztosan ugyanúgy szórakoztatta Őt, ahogyan engem is. Az egész lényét szépen lassan vissza kellett fejtenem a keresztény máz alól, és miután ez megtörtént, kellett rájönnöm, hogy az igazi ismerkedés és kaland még csak most veszi kezdetét.

Loki lénye és jelenléte egész fiatal koromtól végigkísért. Néha szorosabb volt a kapcsolatunk, néha lazább, talán volt, hogy meg is feledkeztem róla, de az elmúlt pár év intenzív kapcsolata után kétlem, hogy valaha is meg fogok feledkezni róla. Számomra megfelel Loki sporadikus jelenléte, mert én sem tudom mindig tartani magamat egy szigorú rutinhoz, azt viszont biztosra tudom mondani, hogy sokkal szorosabbá, családiasabbá vált a kapcsolatunk - főleg Sígyn belépésével.


Kép: Silvertounge by Alassa

A kihívás eredeti (angol) verzióját itt találjátok meg: The Lefthander's Path blog

A bejegyzés trackback címe:

https://thelearningwitch.blog.hu/api/trackback/id/tr6317890505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása